Taş Gibi Bloğu Buldunuz Sömürün Bakalım

bloğun genel tasviri - temsili
Bloğun genel tasviri / temsili
Ulan bir gün arşiv niteliğinde bir blog aç, o da sırf şeyden he bir şey arıyorum kaybolmasın diye yazıyorum sırf o yani neyse, o yazdıklarını bir dünya insan okusun. Hayrat yapmışız bir nevi. Şimdi gerçi demeyin ayy sapık nelerin arşivini yapmış deyü. Onları sizin için buldum o konu ayrı.

Ne bir pop-up var, ne sağdan soldan fışkıran reklamlar silsilesi bir bok yok lan. Gerçi baktığında bir cacık da yok o da ayrı. Etti mi 2 ayrı. 

Sağda solda yer alan reklamlar için ise kusura bakmayın üj-bej bir şeyler atar diyerekten koydum. Rahatsız oluyorum pezevenk diyen varsa beter ol ibnetor.

Ne diyecektim nereye geldim. Bakın arkadaşlar siz anca yasak sitelere girmeye gelirsiniz gerçi de yolunu kaybedip gelen buraya kadar okuyan nadide insanlar için yazıyorum. Ey azmedenler, takipçiler size sesleniyorum alooo. Blogun chrome uygulaması var gezseydiniz görürdünüz, görmeyenler için diyorum. Ekleyin tarayıcınıza gördükçe ziyaret edin. Takılın, okuyun. Gerçek hayatta işe yarıyacak şeyler var. Bütün bir haber sitesinde binlerce haberden okuduğun tek haber varya aha o burda lan arama.

Yeter sıkıldım saçmaladım, bıktım. Sıcaktan bunaldım. Her gün leş gibi ter. Yazın neyini seviyorsunuz lan. Zenginler size demiyorum. Tatil matil oh iyi tabi amk. Sıcak kum, serin deniz, karılar parmak arası terlikler. Biz nabalım lan. Akşama kadar işte. Vantilatör ibnesi dönsün de bize de vursun diye bekleyerek geçen bir yaz. Sokarım yaza, kış gelsin.

Konunun artık yeterince demek bile az hallaç pamuğu gibi uzamasından mütevellit bitiriyorum. Aha bu chrome uygulaması isteyen varsa eklesin. Pek sanmamakla birlikte buraya kadar okuyan varsa bir yorum yazsın, merak ettim. 

0 yorum:

Yorum Gönder