Etiketler

işler güçler işler güçler bölümleri işler güçler dizisini izle şarkı sözleri film tavsiyeleri bursaspor kups maçı özeti işler güçler 1. bölüm tek part tavsiye filmler ahmet kaya şarkıları akpartili vekilin oğlu polis sürdürdü. bursaspor bursaspor cas kararı bursaspor kups kuopio bursaspor kups maçı bursaspor twente maçı özeti bursaspor uefa cezası kalktı chrome app denemeler diyet facebook timeline facebook zaman tüneli kesin çözüm facebook zaman tünelinden çıkmak facebook zaman tünelinden çıkmak mümkün mü film önerileri komik komik fotoğraflar telefon alırken dikkat edilmesi gerekenler tütün sarma yolları zalımlar fotoğrafları .htaccess ile subdomain oluşturmak .htaccess mod rewrite fake subdomain 1500 metrede iki türk 19 mayıs gençlik ve spor bayramı 3 boyutlu haber bülteni 3d haber bülteni 45 saniyede hayatın özeti 45 sn de hayatın özeti 6 maç seyircisiz Antalyaspor Atatürk Atilla İlhan Aysel Git Başımdan Aşk Tesadüfleri Sever Cern Deneyi Sonuçları Css Video Dersleri - Css Avantajları Kullanım Yeri Css Video Dersleri - Css Editörleri Css Video Dersleri - Css Nedir Gusttavo Lima Je Veux dinle Kedi Aşk Var Mıdır ? - Sözleri ve İzle Lanet Olsun Bu Hayat Sözleri Maden Suyu Şişesiyle İntahar Teşebbüsü Maden suyu şişesine oturup ölmeyi bekledi Milyon Kere Ayten - Ümit Yaşar Oğuzcan Mount and Blade Warband Müslüm Gürses - Affet Nasıl Kullanılır Ne Yapılabilir Rec 2 Salzburg - Fenerbahçe Maçı Hangi Kanalda ? Samsunspor Tanrı parçacığı Tchê tcherere tchê tchê Yakup Ekin Senin Yolunda Sözleri Zaz - Je Veux Sözleri ve Çevirisi Zaz dinle adam kayırma partisi adam yaşama sevinci içinde ahmet kaya indir ahmet kaya sözleri ahmet kaya yakarım geceleri ahmet kaya yalancı ayrılık ahmet kaya yıkar mı sandın akbil akp hükümeti akparti adam kayırma partisi akparti düzenbazlıkları al sana yeni spor gazetesi amk almanyada yayınlanan bir yarışma programı amk amk gazetesi amk spor gazetesi apple aslı ile gamze olimpiyatlarda coştu atl madrid emreyi aldı avrupa maçları hangi kanalda aykut kocaman aziz yıldırım aziz yıldırım havuzdan çıkma aşk var mıdır sözleri aşk varmıdır aşktan sabıkalı dinle aşktan sabıkalı sözleri badoo badoo gerçek olmayan profiller badoo hayat kadınları bahar gribinden korunmak bardak kırma baz istasyonu baz istasyonu kurulması baz istasyonu zararları baz istasyonu zararsız mı bağlama gönderene kargosu benden bağlama yok mu aloo bedava bağlama istiyorum bedava sms gönder belediye uefaya beleş host ben çok sevdim benzin zammı beyaz show beyaz show yaprak dökümü bilgisayar hızlandırma bu kart bursa büyükşehir belediyesi deniz taşımacılığı bursa deniz otobüsleri bursa gürsu define bursa timsah arena bursaspor 3 twente 1 maçın golleri bursaspor 3.eleme bursaspor 6 kups 0 bursaspor avrupa maçları bursaspor beşiktaş cezası bursaspor cas kabul edildi bursaspor cas sonucu bursaspor castan döndü bursaspor haberleri bursaspor kups maçı canlı bursaspor kups maçı izle bursaspor maçı canlı yayın bursaspor men cezası kalktı bursaspor muhtemel rakipleri bursaspor rakipleri uefa bursaspor transfer bursaspor transfer haberleri bursaspor twente maçı golleri bursaspor twenteyi folloş etti bursaspor uefa bursaspor uefa 2013 bursaspor uefa da bursaspor uefa eleme maçları bursaspor uefa giriş yolu bursaspor uefa kuraları bursaspor uefa maçı bursaspor uefa maçı hangi kanalda bursaspor uefa ya gidiyor bursaspor uefadan bir yıl men bursaspor ve gaziantepe uefa dan ceza bursaspor vojvodina maçı hangi kanalda bursaspor vojvodina maçı izle bursaspor yattara 3 yıl bursaspor'a uefa cezası bursasporun uefadaki rakibi bursasporun uefadaki rakipleri bülent ersoy bülent ersoy aşktan sabıkalı bülent ersoy indir bülent ersoy sözleri bülent ersoy şarkıları c # full indir c sharp full indir c# nedir canlı futbol sonuçları canlı iddaa sonuçları canlı maç izle canlı skor cd cern deneyi chrome uygulama geliştirmek resimli anlatım chrome uygulama yapmak chrome uygulaması nasıl yapılır cinsel içerikli şarkılar city db combofix country db crash your party css css genişlik olmadan ortalama css görüntülü dersleri css ile resmi uzatmak css ortalama css resim özellikleri daire almak danza kuduro dede sayısı delphi.net dengeli beslenme deniz feneri davası değirmen restarasyonu define değirmen restorasyonunda define bulundu diet dikkat edilmesi gerekenler direnişçiyi canlı gömdüler diri diri gömülen suriyeli doktor döven domaniç türküleri don omar danza kuduro donanım nedir donanım tanımları dtp saçmalıyor duygusal film dvd dünyanın en zor sudokusu edip cansever şiirleri egemen abi leamsar ekşi sözlük beta ekşi sözlük tasarım değişikliği ekşi yeni tasarım ekşisözlük emre belözoğlu atl madrid emre transferi emre türkiyeden gidiyor en iyi ücretsiz host en zor sudoku en zor sudoku çözümü en şahane karikatürler esad güçleri esaretin bedeli izle eski değirmen define eskişehir euro 2020 adaylığı euro 2020 ülkesi euro2020 tek adaylık bitti ev almak ev alırken dikkat edilmesi gerekenler ev kiralamak eğilvese görüncek eşek çiftliği destek eşek çiftliği detayları eşek çiftliği kurmak eşek çiftliği nerde facebook chat çalışmıyor facebook giriş yolu facebook mesaj giriş yolu facebook mesaj gönderilmiyor facebook mesaj sorunu facebook sorunu fake subdomain oluşturmak fenerbahçe bursaspor türkiye kupası finali fenerbahçe ceza fenerbahçe elazığ maçı fenerbahçe elazığ maçı özeti fenerbahçe fair play fenerbahçe galatasaray olayları fenerbahçe maçı izle fenerbahçe özet fenerbahçenin cezası fenerbahçeye 6 maç seyircisiz film görselleri film istekleri film linkleri film yorumları filmler fix fahişe tabiri flash oyun flash transparan arkaplan flash şeffaf background free hosting free sms futbol federasyonu gavur rahimem gazete oku gazeteler gençliğin ataya cevabı gerçek taraftar gripten korunma yolları gökhan tepe çok sevdim gökhan tepe çok sevdim gözbebeğim gökhan tepe şarkıları göktürkler nogay marşı gölge oyunları izle gözlerine doyamıyorum günlük gazete manşetleri günlük gazete oku güzel filmler hakan taşıyan 2012 indir hakan taşıyan dinle hakan taşıyan full albümleri hakan taşıyan iftira sözleri hakan taşıyan sözleri hakan şükür hakan şükür konuştu hakan şükür yenişehirde hastalıktan korunma yolları havuz havuzdan çıkarım denize girerim hayko cepkin konsere 1 saat geç çıktı hayko cepkin uludağ 2012 bahar şenlikleri hayko cepkin şarkıları hayko konser gecikme her şey bitti senin için ağlamayirum hollywod hotspot sheild kullanımı hotspot sheild nedir ? how its make how its make discovery channel how stuff make how to make 100% image how to make an application for chrome how to make transparent background with flash htaccess htaccess fake subdomain hukuki işlemler hüseyin kağıt 2012 hüseyin kağıt ayşem hüseyin kağıt eminem hüseyin kağıt potpori hüseyin kağıt pınarın başında i pad patent i phone i phone pil ömrü uzatma i-phone 5 idda sonuçları idoya bursadan rakip iftira şarkı sözleri iki türk altın madalya ilk eşek çiftliği ilçe db ilçe tablosu imkansız sudoku çözümü internette gazete oku iphone pil ömrü izle bursaspor maçı özeti içimden geldiğince içinde yaşadığım deri izle işler güçler 2. bölüm tek part işler güçler 4. bölüm tek part işler güçler 6. bölüm tek part işler güçler bölümü işler güçler eski bölümleri işler güçler hikayesi işler güçler izle işsizlik johnny depp johnny depp sözü kaliteli tütün kara elmas film izle karadelik nedir ? karadelikler karadelikten canlı yayın karikatür arşivi karikatürler karmin karmin crash your party karmin single kaçma güzel kaçma güzel kaçma ben adam yemem kedi sözleri kilo verirken dikkat edilecekler kilo verme yolları kim 500 milyar ister küfürlü kim düşecek klavye nedir kola toure komik taraftar görüntüleri konut alırken dikkat edilmesi gerekenler kpss akılda tutmak için kpss ezber yolları kpss giriş yolu kpss hatırlatma kartları kpss tüyoları kpss önlisans sınav çalışma stilleri kupa finali kupa muhtemel kadrolar ertuğrul sağlam kups 1 bursaspor 0 kups maçı özeti kurulumsuz virüs programı kusmak kömür gözlüm kömür gözlüm sende sevda ne arar kümede kalma maçı kırklareli eşek çiftliği kısa film kısa filmler lanet olsun bu hayat laptop alırken dikkat edilecekler leamsarım benim egemen abim lig tv lig tv kapatılsın lig tv play-off ligin son haftası londra olimpiyat oyunlarında altın madalya alan sporcularımız malware cleaner malware temizleyici manchester city masa üstü örümcek maç izle maç sonuçları mc tayfun mecliste saçma hareketler milletvekili hakan şükür mod rewrite monitör mouse nedir mühür gözlüm mühür gözlüm sende sevda ne arar mülakat taktikleri nasıl yapılır nasıl yapılır discovery nazlı yarim haber salmış nogay marşı göktürkler nogay marşı izle nogay marşı sözleri nogay marşı türkçe çeviri nuri coşkun müziği nüfus 436 ok atma oyunu olum bak olum bak git devamı olum bak git çocuk olum bak git çocuk röportaj olum bak işçi olum bak videosu olum git devamı online gazete oku ortak kart uygulaması ortak manyetik kart uygulaması ortaokul öğrencisinin Atatürk'e yazdığı yazı otobüs kartı otobüsle gönderilen yaralı asker oyuncaklar oyuncaklar ulaşılmazdır oğuz yılmaz senin olsun oğuz yılmaz şarkıları page rank öğrenme pagerank checker pagerank im kaç pagerank nedir pagerank sorgulama pata patent patent davası penguen benzin zammı tepki perhiz play off play off bitsin play off seneye olacak mı? polis tartaklayan parti population 436 program nedir ? rahime türküsü rapidshare rejim reklam temizleme aracı remix resmi tam ekran yapmak rusya 3d haber röportaj saat kaçta sabit kanca salzburk fener maçı izle samsun sarma sigara sata saçmalama methodları saçmalamak ne demek scsı nedir sen yarim idun sertap erener yanarım sertap erener şarkıları sezen aksu yine mi güzeliz sezen aksu yine mi güzeliz sözleri sezen aksu şarkıları sigara sarmak sigaraya ve içkiye otomatik zam sitelere giriş yolu son zamanların en güzel oyunu son çıkan karikatürler soysuzekşisözlük hareketi spielberg subdomain sudoku çözümü suriye esad suriye iç karışıklık suriye türkiye savaş uçağı suriye uçak düşürdü sözcü amk tam ekran resim css taraftarın gol attırmak için yaptıkları tarayıcı nedir telefon almak telefon çekişi zararı telefonun ilk açılışı televizyon alırken temel donanım bilgileri temhemira chrome uygulaması timelineson timelineson inanmayın timsah arena bitti mi timsah arena inşaatı timsah arena proje timsah arena son görüntüler timsah arena video twente twente bursaspor twente maçı özeti twente şokta tüm gazeteler tüm operatörlere sms gönder tüm ülkede tek otobüs kartı tüm şehir veritabanı türk fenomenler türk komik fotoğraflar türkiye kupası hangi kanalda türkü dinle türkü izle türkü sözleri tütün alırken dikkat edilecekler tütün içmek sigara sarma makinesi tütün nasıl seçilir uefa cezalarının ardından uefaya kim gidecek uefa maçları hangi kanalda uefa ya kim gidecek uefaya giriş yolu umut sarıkaya karikatürleri usb vaslui fenerbahçe izle vaslui fenerbahçe özeti vaslui özeti vekilin oğlunu sürdürdü video izle vidyo villa almak virüs temizleme aracı vojdina bursaspor maçı hangi kanalda vojdina bursaspor maçı izle volkan konak volkan konak feriğim volkan konak mimoza çiçeğim volkan konak yazımı kışa çevirdin word country city database xhamstera giriş yakarım geceleri dinle yakarım geceleri sözleri yakup ekin sözleri yalancı ayrılık yaprak dökümü yaprak dökümü finali yaprak dökümü özet yaralı asker otobüs yasaklı sitelere giriş yasemin yıldız yasemin yıldız sözleri yasemin yıldız şarkıları yattara bursada yattara kaç yaşında yattara transferi bursa yavuz bingöl yazıcı nedir yazın grip olmamak için dikkat edilmesi gerekenler yeni i-phone yeni ürün alırken dikkat edilecekler yenieksen yine mi güzeliz yiğit özgür karikatürleri youtube lohp youtube mp3 e çevirme youtube new design youtube to mp3 youtube video indirmek youtube videosunu mp3 yapma youtube yeni tasarımı youtubedan mp3 indirmek yıkılsın dünya koymaz ki bana zalımlar foto galeri zararlı temizleyici ziraat açıklandı mı ziraat bankası mülakatta soru ziraat bankası sınav sonuçları ziraat banko asistanı ziraat eleman alımı ziraat mülakat ziraat türkiye kupası finali ÜFE çakma i-phone çanakkale 1915 filmi çanakkale 1915 filmi izle çanakkale filmi çayır değil izle çayır değil çimen değil çayır değil çimen değil sözleri çek çek çek çek şarkısı çek çeke rek çek çekrerekekek çekçekerekçek çoban rapçi sözleri çukurcadaki asker evine otobüsle gitti çıkarmayın dedeler çıkmaz oldun pencereye çıkmaz oldun sözleri özgün şarkıları özgün şike özgün şike indir özgün şike izle özgün şike şarkısı sözleri özgün şike şike öğrencinin Atatürk hakkindaki yazısı ücretsiz alan adı ücretsiz domain yönlendirme ücretsiz hosting ücretsiz sms gönder ücretsiz sms programı ücretsiz türkçe host ülke db ülke tablosu ülke şehir ilçe veritabanı database i üniversiteli işsizler şampiyonlar ligi maçları hangi kanalda şampiyonlar ligi maçı izle şeffaf arkaplan flash şehir db şehir tablosu şiirler

Düzen Nedir ki Kaos Ne Olsun?


Kaos: Anlayamadığımız düzen hali. Görebildiğimiz kadarı ise kozmos.

Kaos bir düzensizlik halidir. İnsanın kendi elleriyle yüzüne gözüne bulaştıra bulaştıra, savaşa savaşa, birbirini yiye yiye koymaya çalıştığı düzene karşı gelme; evrende işleri oluruna bırakma felsefesidir. Çünkü zannedildiği kadar da akıllı olmayan insan, her konuda olduğu gibi, düzen kurmada da başarısızdır. Üstelik bu insan doğasında var olan başarısızlığı kabul edemeyen insanlar sapıtır. En ala sapkınlık da budur.


Doğanın kendisi karmaşaysa, ki biraz belgesel izlerseniz (STVdekiler dahil) öyle olduğu gözünüzden kaçmayacak, işleri bir düzene oturtmaya çalışmak evrene karşı gelmek oluyor aslında. Zaten kimsenin de bunda başarılı olduğu falan yok.

Aradığınız eşi, sevgiliyi bulamazsınız!
Bulduğunuzu zannettiğiniz anda bir şeyler yolunda gitmeyecek ve mutluluğunuzu bozacaktır. Muhtemelen ekonomik sıkıntılar çekecek, aldatılacak ya da eskisi kadar uyuşmadığınızı göreceksiniz. Ha, hala mı mutlusunuz? O halde çocuklarınız sizi ipine bile takmayan birer gangster olacak. Olmadı mı, o halde pek bir dikkat ederek özenle yetiştirdiğiniz büyük oğlunuz uyuşturucu bağımlısı olacak. Olmadı mı, hemen sevinmeyin, demek ki küçük oğlunuz bir trafik kazasında felç olacak. Bu da mı olmadı, kızınızın bir hayat kadını olması muhtemel o halde. Ya da kaçırılacak. Belki de üçüncü çocuğunuz sağlıklı bile doğmayacak? Hiçbiri mi olmadı? Hatta evlatlarınız çok başarılı, istedikleri işi yapıyorlar. Ama sizin istediğiniz karakterde değiller, sizden çok farklılar, ne yaptınızsa istediğiniz kültürü, eğitimi veremediniz onlara ve şimdi bu durum sizi biraz da olsa rahatsız ediyor. Yapacak bir şey yok.. Ya da... Kimbilir, belki de hiç çocuk sahibi olamayacaksınız.

Bu saçma, moral bozucu, biraz da absürd duran örneklerin hiçbiri benim kuruntum değil, ve bunların yaşanmasını istiyor da değilim. Ancak bu durumlara benzer şeyler başına gelen o kadar çok insan var ki, belki de hepimiz. Belki diyorum, çünkü dünyadaki bütün insanları tanımıyorum. Ama görünen o ki, hayatın akışı karşısında insan hiç bir bok yapamıyor. Ne kadar çok plan, o kadar alt üst oluş. Ne kadar beklenti, o kadar hayal kırıklığı. Ne kadar mükemmelliyetçilik, o kadar sinir ve rahatsızlık.

Kabullenmek lazım, doğanın kendisi acımasız, hatta psikopat. Hiç öyle nizamla, sırayla, ölçekle falan da işi yok.

Tekrar belgesellere dönmek istiyorum.
Bir geyik yavrusunu kovalayan bir aslanı öldürebilir; "Yavruyu gayet de güzel korudum, doğaya büyük bir katkım oldu." diyebilirsiniz. Evet, bir geyik yavrusunu kurtardınız, bravo! Ama bir kaç küçük aslan yavrusunun annesiydi vurduğunuz. Tamam, vurmadınız, hiç kimseye zarar vermeden süper güçlerinizi kullanarak (ciddiyim) yavru geyiği kurtardınız. Ama şimdi de yavrularını beslemek zorunda olan bir anneyi aç bıraktınız. Aslanlar ot yemez, onun o geyiği avlaması gerekiyordu! Hem, yavru geyiğin peşinde ona koruyuculuk yaparak mı geçireceksiniz ömrünüzü Allah aşkına!? Ya da aslanları bahçenizde kasaptan aldığınız etlerle mi yaşatacaksınız? Hadi bu oldu, ne kadar gerçekdışı olsa da, kabul edelim bir an, imkanınız var ve aslan ailesini geniş arka bahçenizde besliyorsunuz sonsuza dek. Büyük büyük babanızdan kalma bir mirasmış hatta bu. Tamam tamam, bütün aslanları aldık değil mi, biz eşitlikçiyiz. Doğadaki bütün aslanlar arka bahçelerimizde hiçbir şeye zarar vermeden ve zarar görmeden mutlu mesut yaşıyorlar. Üstelik avlarını kendilerinden çalan o sürü halinde dolaşan adi hırsızlar sırtlanlar da başlarını ağrıtmıyor. Ama bir şeyleri es geçmediniz mi? Doğanın dengesi falan? Hani her hayvan ekosistemin bir parçasıydı, ve birinin olmaması sistemi altüst ediyordu? Oo, bakın şimdi en büyük anarşist kimmiş!...

Ve hayvanseverler, çok iyi halt yiyorsunuz!
Kutluyorum sizi! Evinizde son teknoloji ürünü özel mamalarla beslediğiniz hayvan zaten lüks bir sitede, apartmanın 4. katındaki dairenizde yaşamak için yaratıldı. Onun için en uygun yer orası! Mutfak, tuvalet, yatak odası falan. Kucakta sarmalanmış bir halde sıkıştırılmak; kanepede televizyon izlemek; salak salak tişörtler giydirilip, güneş gözlüğü takarak dolaşmak onun tam da doğasının gerektirdiği şeyler! Çok sevgi dolu, pek bir hayvanseversiniz. Manyak olmayın!


Toparlayalım, düzensizlik öyle zannedildiği gibi kaka bir şey değil. Küçük esnafı yağmalayan, kepenk kapatmaya zorlayan, yoldan geçen insanları soyan, halkın olduğu otobüsü, binayı vs. ateşe veren beyinsizlerin yaptığı şey de kaos değil. Resmen çapulculuk; çingeneler de aynısını yapıyor. Çingenelerin yaşam tarzını neredeyse seveceğim, lakin işte hiçbir şeyin mükemmel olamadığı gibi, diğer insanların hayatına, emeğe saygı olmayınca benden küfürü her türlü yiyorsun işte, yapacak birşey yok.

Kusura bakmasınlar. Ben tanımadığım insanı öldüremem, bir emeklinin maaşını çalamam, bir güvenlik görevlisiyle kavga etmem, benim gibi ekmek parasını kazanmaya çalışan birinin ertesi sabah kırıntılarını toplamak zorunda kalacağı bir camekanı indirmem. Ama banka soymak, güvenlik görevlisinin koruduğu kimseyle bir sorunum varsa gidip bizzat kendisini hırpalamak, sonra ne bileyim, bana ayıplı mal satan esnafın camekanını paramparça etmeyi falan da çok isterim.


Kaos sözcüğüne öcü muamelesi yapanları ve onu çapulculuk olarak algılayanları buradan coşkun sevgimle sımsıkı kucaklayarak öpüyorum :*
12:07 | 0 yorum | Devamını Oku