Lanet Olsun Bu Hayat Sözleri - Adam Coşmuş Beyler










Lanet Olsun Bu Hayat Sözleri

Merhaba Ben Mustafa Erdut
Dıııırıpppppp - dııııııırıııııııııp

Bir gün yoldan geçtim , seni gördüm hayatsız ümide,
Baktım bu kollarına.
Beni öpeceksin sanıyordum.
Ama sen beni geçtin.
Hiç görmedin, hiç bakmadın, ben bunu uzun zaman önce aldattım, terkettim
Ama ben yine seni çok sevdim. Ben sen yoldan giderken ben dedim belki bu bana geri döner
Sen geri dönmedin beni yıktın beni kadere duymadın hiç
Beni sevecektin
Lanet olsun bu aşka lanet olsun bu sevgimize
Seni doyarlarca öptüm, koynuma alacaktım.

Lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgim
Seni çok sevmiştim sen neden bana böyle yaptın
Seni beni böyle yapmasaydın seninle uzun zaman bir hayal kuracaktık
Ben o hayali hala düşünüyorum
Seni çok sevecektim
Hayatım, hayatım Leyla




lanet olsun bu hayat remix versiyon :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

hahah adsads.ADS.adsAS:as

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

andhsjdnsxhhs

Osmanbakioglu dedi ki...

ahahah boyle anlamsiz ve çok sey anlatan muizigi ilk defa gordum

Yorum Gönder