Tatsız Tuzsuz Tarhana Aşı

Geçen sene askerlik dolayısıyla gidemediğim Uludağ Üniversitesi Bahar Şenliklerine bu sefer gitmek istedim ve Hayko Cepkin konserine gittim. Niyetim 21:00 de başlayacağı belirtilen konseri 2 saat dinleyip geri dönmekti. Ama o da ne dejavu oldum. Son gittiğim hayko konseri gibiydi yine. Bir anons arkadaşlar ebele gübele konser 22:00 de başlayacak. Herkes tabi şok. Ama beklemiyor değildim. Son konserinde de bir saat geç çıkmış son yarım saatini ise, "soooongasfgdsg onbeashshh dakihahahaa" nidalarıyla millete gaz verip pışpışlayarak geçirmişti.

Bu o kadar insana yapılan saygısızlıktır. Tarihi ve saati belli olmuş bir faaliyete sebebi bile açıklanmadan yapılan bir saatlik gecikme kimse tarafından açıklanamaz. Hele ki bu ilk sefer değilse. Hayko'nun başka şehirlerdeki konserlerinde ne yapıyor bilmiyorum ama Bursa'daki iki konserinde de başlamadan bir yuh çekiliyor alışkanlık haline getirdi. Hayko gelme sen, çağırırlarsa da kabul etme. Bizimkilerin elinde 4-5 isim var her sene her sene. Bıktık.

0 yorum:

Yorum Gönder