Özgün' den Sezonu Anlatan Bir Şarkı, Şike

Özgün yeni şarkısıyla yine bomba gibi geldi. Hem bu sefer sözleri de bütün sezonu çalkalayan dillere pelesenk olmuş kelime. Şike. Bu sefer aşkta şike gerçi orası ayrı. Güzel bir tespit, güzel bir şarkı. 19 Mayıs cumartesi günü Bursa Kültürpark Açık Hava' ya geliyormuş sanırım. Bakalım bir işim olmazsa şike şike diye bağırmak isterim.








ÖZGÜN ŞİKE ŞİKE


Dur öyle bakma bana dur.
Nazın sözün sadecede güzelliğin yüzünden çekilir mi 7 sene ?
Söyledim de sana dur yapma dedim kaç kere
Yalanların yüzünden kızarmaz mı yüzün de?
Aldım verdim aptal değil de birazcık kördüm galiba


Güzelliğin yüzünden
Aldım verdim ben çok değiştim sonunda gördüm galiba
Bir şeytan var dudaklarında
Bir iki üç yetmez,
Dört beş altı olsun,
Bu iş burada bitmez,
Yaptın bana şike
Bir bir söylüyorum cümle alem duysun
Böyle gelmiş böyle gitmez
Aşkın şike şike


Gel otur bakalım söz savunmanın
Açık açık anlatta inanayım
Yandık yanalım kandık kanalım
Hatırlamıyorsan yine sayalım
Bir iki üç yetmez
Dört beş altı olsun
Bu iş burada bitmez
Yaptın bana şike
Bir bir söylüyorum cümle alem duysun
Böyle gelmiş böyle gitmez
Aşkın şike şike

  

0 yorum:

Yorum Gönder