İzlenilesi Filmler, Film Önerileri

İzlenilmesi tavsiye olunan hoşunuza gitmesi muhtemel filmler. Bakalım ulan kotayı yedik boşa gitti mi diyeceksiniz yoksa o kadar izledik bir cacık yokmuş mu artık göreceğiz. En azından aramaktan kurtuldunuz daha ne ?

Bu sıralama en güzelden en kötüye doğru  sıralanmamıştır.Gelişi güzel bir şekilde yazdım. Bir anlam çıkarılmamasına..


1 - Kara Elmas

Petrolün bulunması, altın değerinde değer kazanmasını. petrolün çıkardığı rekabeti falan anlatan bir film. Arabistanda geçiyor. Sarı sarı kumlar gözümü bozuyor aga diyenler izlemesin.

10/7.5




2 - Gölge Oyunları (Sherlock Holmes)

Dizi olsa takip edeni çok olacağından emin olduğum bir film. İzleyin bakalım beğenecekmisiniz ? 



10/9




3 - Esaretin Bedeli

Kesinlikle izlenilmesi gereken bir film. Zaten imdb de bile en çok beğenilen filmler arasındaydı. Şimdi ne alemde bilmiyorum. Çoğunuz izlemiştir ama izlmeyeniniz varsa izlesin. Biraz uzun ama kesinlikle değer. 


10/11




4 - İçinde Yaşadığım Deri

Zaten isme gel dedim direk. Bu filmi henüz izlemedim öneri olduğu için koydum. Beğenmezsek hep beraber söveriz yapacak bir şey yok. 



10/?

0 yorum:

Yorum Gönder