Çakma I-Phone lara Dikkat

Son zamanlarda facebook vs. gibi sitelerde reklamlarda gözüme çarpan i phone satışından bahsetmek istiyorum. i phone 250 lira gibi bir sloganla yayınlanan reklamlara aldanmayın arkadaşlar. Aslında bu satışta sahtecilik var ama kimsenin bir ses çıkarmaması ilginç, internetin kontrol altında tutulamamasının sonuçları biraz da. Çünkü adamlar facebook a reklam vermiş. i phone 250 lira diye. üşenmedim girdim siteye. Sitede herhangi bir bu ürünler orjinal değildir vs. gibi bir ibare yok. Hatta bangır bangır tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir diye yazmışlar. Garanti koşullarını okudum. Ürünün açılması halinde geri iade edemiyorsunuz. Kardeşim ürünü açmadan nasıl bilebilirim nasıl olduğunu. Saçma. Sazan avında sazan olmayın. 250-350 lira diye sattıkları telefonlar 50-100 arasında bir fiyatlarla sokuluyor içeri. Garanti işi tamamen zırva. Karşınızda bir muhattap bulabileceğinizi sanmıyorum. Eski modellerini alın, olmadı gidin samsung alın, nokia alın orjinal alın. Hem verdiğiniz para boşa gitmesin, hem uzunca kullanın. Elimde Sony Ericsson w810i var. Sony ile Ericsson bitti Sony oldu telefon hala sorunsuz çalışıyor. 5 sene oldu. Ne şarj sorunu ne yazılımsal donanımsal bir sorunu var. Telefon alırken iyi araştırın, ekşisözlük , uludağsözlük gibi sitelerden kullanıcı yorumlarına bakın karar verin. Kimse kolay para kazanmıyor lan.

0 yorum:

Yorum Gönder