Kpss İçin Hatırlatma Kartları

Kpss sınavı için ezber gerektiren konular için hazırlanmış hatırlatma kartlarını paylaşıyorum sizlerle. "Sokakta Sayamam Gibi" tarzı kısaltmalarla akılda kalmayı kolaylaştıracak güzel bir kaynak. Bununla uğraşıp, insanlara bedava olarak dağıtan arkadaşa burdan teşekkürlerimi sunuyorum. Kendim için indirmiştim. Yolunu kaybedip gelen kullanıcılar da yararlansınlar istedim.


Hatırlatma Kartları ;


























Ayrıca paylaşan arkadasın sitesinde yayınladıgı bu içeriğin paylaşılmasına dair olan yazdıgı yazıyı da resim halinde koyuyorum ki, yarın silinip değiştirildiği anda bilgimizin olmadıgından hukuki olarak bir sorumluluğumuzun olmaması açısından. Yazar yayın haklarıyla ilgili değişiklik yaptığında bize mail ile bilgilendirebilir. 

0 yorum:

Yorum Gönder