Yaralı Asker Evine Otobüsle Gönderildi

Çukurcadaki hain saldırıda yaralanan İnegöllü Jandarma Onbaşı Erhan Yakut evine bildiğiniz şehirler arası otobüslerle gönderildi. Sırtında elinde yaraları olan askerin bu şekilde gönderilmesi gerçekten ayıptır. Koca devlet yaralı askerine bakabilmeli. Bu işin altında sorumsuzluk var, başka bir şey değil.
Baba ise şu açıklamaları yaptı :



"Ben, vergi mükellefiyim. Vergi ödüyorum. Ben çocuğumu askere böyle göndermedim. Psikolojisi gitmiş. Hani devlet? Ben Askeriyenin getireceğini bekliyordum. Arkadaşlarımdan bulduğum borç parayı oğluma gönderdim. Oğlumu Van’dan uçakla Ankara Etimesgut’a getirmişler. Oradan da otobüsle yollamışlar. Ben otobüsle geleceğini tahmin etmiyordum. Devletimiz illa bir şey yapacak diye bekliyordum. Ben çocuğumu evin önünde karşılayacaktım."

adam haklı arkadaş. Çatışmada yaralı düşen bir asker sanki izine gidiyormuşcasına otobüsle uçakla gönderilmez. Yazıktır günahtır. Devleti için canını vermek için çarpışan bir asker var ortada. Saygı gösterilmesi gereken insanlara saygı göstermeyi hala öğrenemedik. Yazıklar olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder