Adam Kayırma Partisi


Akpartili vekilin oğlu komiser yardımcısını sürdürdü. 

"Sen benim kim olduğumu biliyor musun. Ben vekil oğluyum seni sürdürürüm. Haritadan yer beğen." Aha bu diyalogların sadece mizansenden ibaret olmadığının alelen göstergesi. Bir odaya toplanmış bir grup polis "ellerinde sayıların yazılı olduğu kağıtlar" ve sanki bir katil zanlısının teşhisi gibi milletvekili oğlu da polis teşhis ediyor. Şimdi bu eleman vatandaşsa ben neyim, ben vatandaşsam bu adam neyin nesi. Vekil oğlu. Ha pardon. Bu ne lan. Adaletini sikeyim böyle bir şey nasıl olabilir. Ulan diyecek hiç bir şey yok size. 

Bir şekilde bunun gibi adam kayırma, torpil uygulamasıyla memur olmuş, okul kazanmış, devlet kurumlarında görev alan tüm götten torpilliler hiç birinize hakkımı helal etmiyorum. Bu haksızlığı yapan adaletsiz parti mensuplarına da, dincilikten nemalanıp kul hakkının Allah' ını yapan ibnetorlara da. 

0 yorum:

Yorum Gönder